فروش کلسیم کلرید در شهر ری

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


کلرید کلسیم در مخلوط بتن برای تسریع گیرش اولیه است.فاده می شود، اما یون های کلرید منجر به خوردگی میلگرد فولادی می شود، بنابراین نباید از آن در بتن مسلح است.فاده شود. کلسیم کلرید خشک یا بی آب نیز برای این منظور است.فاده می شود که می توان آن را برای اندازه گیری رطوبت بتن به کار برد. شایان ذکر است. است.فاده از کلرید کلسیم فقط در بتن های فاقد فولاد و به میزان درصد وزنی سیمان قابل است.فاده و مجاز می باشد.

استنشاق مواد گرانولی خطر قابل توجهی برای است.نشاق ایجاد نمی‌کند ولی است.نشاق گرد و غبار این محصول ممکن است. باعث تحریک مجاری تنفسی گردد و دارای علائمی مانند سرفه می‌گردد. اقدامات درمانی برای افرادی که در معرض کلسیم کلراید قرار گرفته‌اند توصیه می‌گردد به هوای تازه منتقل کنید تا اکسیژن بیشتری به بیمار برسد، بیمار را گرم نگه دارید و در حالت است.راحت قرار داده و داروهای لازم را از طریق دکتر دریافت کنید.

در تماس پوستی ممکن است. باعث تحریک خفیف روی پوست خشک گردد ولی اگر ماده فوق مرطوب باشد در پوست ممکن است. باعث تحریک شدید و حتی سوختگی شود. برای کمک‌های اولیه بایستی مواد اضافی را از روی پوست پاک نموده و بلافاصله پوست را با آب فراوان بشویید.



( فروش ) های دیگر