تولید و ساخت کلسیم کلرید در شهرک صنعتی قرچک

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


کلسیم کلرید چه نوع ترکیبی است.؟ کلسیم کلرید اسید یا باز است.؟ کلرید کلسیم یک باز است. و ماده ای هیگروسکوپیک یا نمگیر و جاذب رطوبت به شمار می رود. بنابراین این ماده را در بسته بندی هایی که ضد رطوبت و هوا باشد نگهداری می کنند. ظاهر کلسیم کلراید معمولا به شکل کره های کوچک و سفید با قطر چند میلی متر می باشد که اصطلاحا آن ها را پریل می نامند.

برای جلوگیری از تورم شیل از مهارکننده‌های شیل است.فاده می‌شود و به عنوان یک سیال تکمیل کننده، پوشش چاه را آب‌بندی می‌کند و گل حفاری را جابجا می‌نماید. به طور خلاصه کلرید کلسیم در چاه‌های نفتی برای بهبود کارایی و عملکرد است.خراج نفت است.فاده می‌گردد.

این ماده در گروه نمک‌ها طبقه بندی می‌گردد و لذا این ترکیب شیمیایی در انواع صنایع است.فاده فراوانی دارد و شامل دو نوع گرید صنعتی و خوراکی می‌باشد، گرید صنعتی کلرید کلسیم دارای خلوص % و گرید خوراکی کلرید کلسیم دارای خلوص % بوده و این نمک ارزشمند دارای فرمول شیمیایی CaCl₂ می‌باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر