تولید و ساخت کلسیم کلرید در شهرک صنعتی چهاردانگه

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


این ترکیب معمولا به صورت کریستال های سفید رنگ و بدون بو با ساختار هشت وجهی (کیوبیک) است.. کلسیم کلرید جاذب رطوبت است. و به دو صورت خشک و هیدراته وجود دارد اما نوع دی هیدرات و هگزا هیدرات آن بسیار نادر است.. برخلاف سایر ترکیبات کلسیم، این نمک بسیار محلول است. و می توان از آن به منبع یون کلسیم است.فاده کرد. در گلیسیرین محلول است. و وقتی آن را با غلظت بالا در گلیسیرین حل می کنند به صورت شیشه ای در می آیند.

این ماده در گروه نمک‌ها طبقه بندی می‌گردد و لذا این ترکیب شیمیایی در انواع صنایع است.فاده فراوانی دارد و شامل دو نوع گرید صنعتی و خوراکی می‌باشد، گرید صنعتی کلرید کلسیم دارای خلوص % و گرید خوراکی کلرید کلسیم دارای خلوص % بوده و این نمک ارزشمند دارای فرمول شیمیایی CaCl₂ می‌باشد.

این ماده شیمیایی دارای مصارف مختلفی است. و بسیار شبیه به سدیم کلرید عمل می کند. به عنوان افزودنی و نگهدارنده غذا در صنعت غذایی، برای مصارف ضد یخ در جاده ها در زمستان مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین به عنوان مواد شیمیایی است.خر ها، در تصفیه آب و مصارف شیرین کردن آب نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. این ماده شیمیایی بعد از واکنش با سدیم فسفات خاصیت انحلال در آب خود را از دست خواهد داد.



( تولید و ساخت ) های دیگر