تولید و ساخت کلسیم کلرید در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


فرآیند تولید کلرید کلسیم اساساً از واکنش میان سنگ آهک با اسید هیدروکلریک می باشد. این ماده همچنین می تواند با عنوان محصول فرعی Solvay برای خاکستر سودا تولید شود. در ایالات متحده با تغلیظ و تصفیه آب نمک های طبیعی که از دریاچه ها و رسوبات نمکی بدست می آیند نیز کلرید کلسیم را به تولید می گردد.

در گل حفاری نیز برای خنک کردن و روانکاری بیت و حذف قلمه ها از سوراخ است.فاده می‌شود و به افزودن چگالی گل حفاری کمک می‌کند تا بر فشارهای تشکیل دهنده غلبه کند و نفت، گاز و آب را در جای خود نگه دارد. کلسیم کلرید هیدراتاسیون خاک رس و شیل را مهار می‌کند و وزن مورد نیاز را برای غلبه بر فشار تامین می‌کند. از طرفی به حمل قلمه‌ها به سطح کمک می‌کند و به راحتی از محلول غلیظ‌تر رقیق می‌شود.

کلسیم کلراید به وسیله بالا بردن ویژگی سختی آب در است.خرها، موجب کاهش فرسایش بتن در آنها می شود. به این صورت که با انحلال در آب و افزایش غلظت کلسیم موجود در آب، موجب کاهش انحلال ترکیب های کلسیمی در ساختار بتن شده و بدین ترتیب در کاهش فرسایش است.خرها عملکرد موثری دارد. همچنین است.فاده از این ماده به جهت تامین کلسیم مورد نیاز برای بعضی از آبزیان ساکن در آکواریوم های دریایی نیز کاربردی می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر