فروش کلسیم کلرید در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Calcium chloride-1
Calcium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این نمک نوعی هالید یونی معمولی بوده و در ترکیب آن دو نوع یون بسیار معروف منجمله دو مولکول کلر (Cl) و یک مولکول کلسیم (Ca) وجود دارد. شکل ظاهری کلرید کلسیم بسته به نوع است.فاده و میزان خلوص آن بصورت گرانولی، کلوخه‌ای، پودری و یا پرک تولید می‌شود. بوی خاصی ندارد و می‌توان گفت بدون بو می‌باشد. از این ترکیب شیمیایی برای اهداف متعددی منجمله سرد کردن، کنترل گرد و غبار، ذوب یخ و ایمنی راه‌ها، حفاری چاه‌های نفتی و صنایع لبنیاتی است.فاده می شود.

محلول این ماده تغییر آنتالپی بسیار بالایی دارد و بی‌بو است.. این ماده به عنوان نوعی از الکترولیت‌ها عمل می‌کند و به بدن شما کمک می‌کند تا مایعات را از طریق فعالیت‌ها حفظ نموده تا عملکرد مناسب ماهیچه‌ها و اعصاب را حفظ نماید. هنگامی که خرید کلرید کلسیم و است.فاده در نوشیدنی‌های ورزشی است.فاده می‌شود، به حفظ سلامت است.خوان‌ها و جلوگیری از اسپاسم عضلانی نیز کمک بسزایی دارد.

این ماده شیمیایی خاصیت جذب رطوبت دارد و رطوبت هوا را جذب می‌کند. نقطه ذوب حمام های نمک مذاب را کاهش می‌دهد. در آب بسیار محلول بوده و رقیق‌کننده است.. این نمک در دمای اتاق جامد است. و مانند هالید یونی معمولی رفتار می‌کند. حمام‌های مذاب کلرید کلسیم و کلرید سدیم یا کلرید منیزیم، به منظور تشکیل سدیم و منیزیم فلزی تحت الکترولیز قرار می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر