مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در اسلامشهر

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


در نهایت باید مشخصات الکتریکی مانند جریان نامی، قدرت قطع اتصال کوتاه، ولتاژ عایقی بعلاوه مشخصاتی مانند هدف از انتخاب کلیداتومات(نوع حفاظت مورد نظر)، وضعیت نصب کلید که به کدامیک از دو شکل کشویی یا ثابت باشد، تعداد پل(قطب)های کلید و واحد تریپ مورد نیاز، شرایط محیطی را در نظر بگیریم و سپس اقدام به انتخاب کلید اتوماتیک بنماییم.

کلید اتوماتیک تک فاز، وظیفه اصلی اش خاموش و روشن کردن یک مدار ساده میباشد. که کاربرد عمومی دارد و در همه مدارها و تابلوهای برق مورد است.فاده قرار میگیرد. این کلید در صورت به وجود آمدن اختلال در مدار به صورت اتوماتیک مدار را قطع میکند. به طور کلی از وسایل برقی شما به بهترین نحو محافظت میکند. حداکثر جریان در این کلیدها آمپر است.. کلید اتوماتیک تک فاز، بیشتر در مصارف غیرصنعتی کاربرد دارد. فرکانس است.اندارد سیستم های اتوماتیک تک فاز یا هرتز است..

کلیدهای محافظ جان برای حفاظت در برابر جریان اضافه بار است.فاده نمی‌شوند و کار آنها صرفا تشخیص عدم تطابق جریان فاز و نول می‌باشد. پس برای حفاظت خطاهای اضافه بار یا اتصال کوتاه هر میزان هم که بزرگ باشند نمی توان از این کلیدها است.فاده نمود چون قدرت تشخیص این خطاها را ندارند و ممکن است. فاجعه آفرین باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر