فروش کلید ولتاژ بالا در بومهن

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


در SSR ولتاژ بالا سه فاز نسبت به مدل‌های الکترومکانیکی سرعت قطع و وصل بسیار بالا است.. در هنگام سوئیچینگ جرقه ایجاد نمی‌شود. SSR ولتاژ بالا سه فاز در محل هایی که امکان انفجار و احتراق وجود دارد بسیار مناسب است.. در داخل این SSR ها قطعه مکانیکی وجود ندارد و همین موضوع سبب طول عمر بالا و عملکرد بدون صدای آن می‌شود. ابعاد SSR ولتاژ بالا سه فاز نسبت به کنتاکتورها بسیار کوچک است..

کلیدهای اتوماتیک اشنایدر از انواع کلیدهای الکترومکانیکی فشار ضعیف است. که وظیفه قطع یا وصل مدار الکتریکی را بر عهده دارد. این کلید در اصل نوعی کلید خودکار است.. کلید اشنایدر در بارهای اضافی از پیش تعیین شده بدون آسیب رسیدن به کلید مدار را قطع می کند. کلید اتوماتیک اشنایدر در سه سری (NS،EZC،NSX) تقسیم میشود. این تقسیم بندی براساس رنج جریان این کلیدها و قدرت قطع آنها انجام شده است.. رنج جریان کلید اتوماتیک اشنایدر در حدود ،،&#;، است.. ساختمان داخلی کلید اتوماتیک اشنایدر از سه کنتاکت اصلی، کنتاکت های فرعی و کنتاکت های جرقه گیر تشکیل شده است..

کلیدهای بدنه تزریقی، کلیدهایی با جریان نامی بالاتر از نوع هوایی می باشند. نوع دیگر این کلیدها، کلیدهای محافظ موتور میباشد. این کلیدها برای حفاظت از موتور بسیار کاربرد دارند و معمولا تا آمپر ساخته میشوند و برای موتورهای تا کیلو وات مناسب هستند. کلید های محافظ جان، نوع دیگری از انواع کلیدهای اتوماتیک میباشند. این کلیدها همانطور که از نامشان معلوم است. برای حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی از این نوع کلیدها است.فاده میشود.



( فروش ) های دیگر