مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در جنوب تهران

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل


کلیدهای اتوماتیک دارای انواع مختلفی میباشند. یکی از انواع این کلیدها که در ادامه راجب آن بیشتر صحبت میکنیم، کلید مینیاتوری میباشد. دومین و رایج ترین کلید اتوماتیک، کلید کمپکت (mcbb) است.. این کلید با رینج جریانی از آمپر تا آمپر تهیه میشود. فرق کلید کمپکت با کلید مینیاتوری این هست که کلید کمپکت، بزرگتر از کلید مینیاتوری است. و تنظیمات تریپ آن به صورت معمول قابل تنظیم است.. انواع کلید اتوماتیک از لحاظ ساختاری عبارتند از: کلید های اتوماتیک هوایی و کلیدهای بدنه تزریقی (کامپکت).

این کلیدها قابلیت تنظیم بالایی حتی در تاخیرها و آستانه قطع دارند و از این نظر برای حفاظت در تجهیزات حساس بسیار مورد است.فاده می‌باشند. دارای کنترل الکترونیکی و بعضا میکروپروسسوری می‌باشند با این تفاسیر فرمان را می‌توان از طریق شبکه یا از راه دور به بریکر داد و آنرا قطع و وصل نمود. کلیدهای هوایی دارای قدرت قطع و وصل جریان اتصال کوتاه بسیار بالایی هستند از این حیث در حفاظت هرچه بیشتر نیروگاه ها کاربرد دارند.

کلید اتوماتیک تک فاز، وظیفه اصلی اش خاموش و روشن کردن یک مدار ساده میباشد. که کاربرد عمومی دارد و در همه مدارها و تابلوهای برق مورد است.فاده قرار میگیرد. این کلید در صورت به وجود آمدن اختلال در مدار به صورت اتوماتیک مدار را قطع میکند. به طور کلی از وسایل برقی شما به بهترین نحو محافظت میکند. حداکثر جریان در این کلیدها آمپر است.. کلید اتوماتیک تک فاز، بیشتر در مصارف غیرصنعتی کاربرد دارد. فرکانس است.اندارد سیستم های اتوماتیک تک فاز یا هرتز است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر