مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در دماوند

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


کلیدهای اتوماتیک مینیاتوری، ساده ترین نوع کلید اتوماتیک است. که در پروژه های مختلف بصورت تک پل و سه پل است.فاده میشود. این کلید در آمپراژ وسیع و در قدرت قطع کیلوآمپر و یا بیشتر در بازار موجود است.. کار اصلی این کلید، حفاظت در برابر اضافه جریان برق و اتصال کوتاه است.. کلیدهای مینیاتوری یا MCB معمولا در جریان های پایین و در تابلوهای روشنایی و تابلوهای توزیع با توان کم و یا جهت حفاظت مدارات کنترل و فرمان تجهیزات و تاسیسات برقی مورد است.فاده قرار میگیرند. این کلیدها دارای دو نوع کاربرد صنعتی و کاربرد مسکونی هستند.

یک کلید اتوماتیک باید بتواند بروز خطا را در مدار تشخیص دهد ؛ در کلید اتوماتیک ولتاژ پایین این کار به وسیله قسمتی که در محفظه کلید قرار دارد انجام می ‌شود اما در کلید اتوماتیک های ولتاژ بالا تجهیزات جداگانه ‌ای برای تشخیص انواع خطاهای شبکه در نظر گرفته شده ‌است.

کلید اتوماتیک تک فاز، وظیفه اصلی اش خاموش و روشن کردن یک مدار ساده میباشد. که کاربرد عمومی دارد و در همه مدارها و تابلوهای برق مورد است.فاده قرار میگیرد. این کلید در صورت به وجود آمدن اختلال در مدار به صورت اتوماتیک مدار را قطع میکند. به طور کلی از وسایل برقی شما به بهترین نحو محافظت میکند. حداکثر جریان در این کلیدها آمپر است.. کلید اتوماتیک تک فاز، بیشتر در مصارف غیرصنعتی کاربرد دارد. فرکانس است.اندارد سیستم های اتوماتیک تک فاز یا هرتز است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر