مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در دیزین

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بازگشایی پیست اسکی دیزین در فصل زمستان نیاز است. مقدار مشخصی برف در منطقه وجود داشته باشد؛ پس لازم است. مسافران پیش از مراجعه، از شرایط بازگشایی پیست اطلاع پیدا کنند. با توجه به اینکه امسال (سال ) در ماه آذر شاهد برف در ارتفاعات بودیم، ممکن است. بلیط فروشی از ابتدای دی ماه آغاز شود. در زمان بازگشایی مجموعه می توانید جهت

بهترین زمان برای است.فاده از مجموعه دهکده دیزین اواخر پاییز تا اواسط فصل بهار است.. با این وجود فعالیت پیست اسکی دیزین به فصل سرد محدود نمی‌شود و در فصل تابستان هم برای علاقه‌مندان به اسکی روی چمن و ورزش‌هایی چون کایت‌سواری، دوچرخه سواری کوهستانی و تیزاندازی جذاب است.. این پیست، تنها پیست اسکی در فصل تابستان است. و گردشگران زیادی در این فصل به آن مراجعه می‌کنند. بازدید از باغ گل دیزین، طبیعت زیبای کوهستان و هوای خنک آن از جذابیت‌های این منطقه در فصل تابستان است..

تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.


کلیدهای محافظ جان برای حفاظت در برابر جریان اضافه بار است.فاده نمی‌شوند و کار آنها صرفا تشخیص عدم تطابق جریان فاز و نول می‌باشد. پس برای حفاظت خطاهای اضافه بار یا اتصال کوتاه هر میزان هم که بزرگ باشند نمی توان از این کلیدها است.فاده نمود چون قدرت تشخیص این خطاها را ندارند و ممکن است. فاجعه آفرین باشند.

معمولاً کلیدهای صنعتی با توجه به اینکه در کجا و برای چه قدرتی مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل های متفاوتی ساخته می شوند. مثلاً از نظر ساختمان خارجی برای مکان های مرطوب، خشک، گرم و یا جایی که امکان ضربه وجود دارد به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که در برابر این عوامل مقاومت لازم را داشته باشند و از نظر جریان عبوری نیز با آمپراژهای مختلف از چند تا چند هزار آمپر ساخته می شوند. 

شرکت برق صنعت گلدن در زمینه تهیه و توزیع لوازم برق صنعتی از برندهای معتبر دنیا از جمله مولر ، ایتون ، شراک و … فعالیت دارد. محصولات این شرکت شامل کنتاکتور ، بی متال ، مینی کنتاکتور ، حرارتی ، کلید اتوماتیک ، رله ، تایمر ، کنترل فاز ، مینیاتوری و محافظ جان ، شاسی است.ارت است.پ و سیگنال در آمپر و رنجهای مختلفی می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر