فروش کلید ولتاژ بالا در شمال تهران

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..

جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.


کلیدهای بدنه تزریقی، کلیدهایی با جریان نامی بالاتر از نوع هوایی می باشند. نوع دیگر این کلیدها، کلیدهای محافظ موتور میباشد. این کلیدها برای حفاظت از موتور بسیار کاربرد دارند و معمولا تا آمپر ساخته میشوند و برای موتورهای تا کیلو وات مناسب هستند. کلید های محافظ جان، نوع دیگری از انواع کلیدهای اتوماتیک میباشند. این کلیدها همانطور که از نامشان معلوم است. برای حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی از این نوع کلیدها است.فاده میشود.

تنوع بالای این محصولات و کیفیت قابل قبول و قیمت بسیار مناسب آنها از ویژگی های این دسته از محصولات هستند که در فروشگاه تسلاکالا تمامی این محصولات، با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد. با توجه به اینکه اکثر برق کاران ایرانی از کلیدهای اتوماتیک هیوندای است.فاده میکنند لیست انواع قیمت های آنها در فروشگاه های تهران برق و تسلاکالا موجود میباشد.

RCCB مخفف عبارت انگلیسی (Residual Current Circuit Breaker) می‌باشد که از انواع کلید برق می‌باشد که عملکرد این نوع کلید با مقایسه جریان فاز و نول انجام می‌شود به این صورت که اگر عدم تطابقی بین این دو جریان(نشت جریان به زمین) باشد، کلید این عدم تعادل را تشخیص داده و به منظور حفاظت از مدار در عرض ثانیه جریان را قطع می‌کند.



( فروش ) های دیگر