مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در شمال تهران

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..

میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.


حداکثر جریان مورد است.فاده این کلیدها آمپر است.. نکته اینکه کلید مینیاتوری در بین افراد به فیوز مینیاتوری معروف است.. کلید مینیاتوری مدارهای الکتریکی را در برابر جریان غیرمجاز حفاظت میکند به این گونه که اگر جریانی بیش از جریان اسمی یک مدار از فیوز عبور کند برای حفظ امنیت و جلوگیری از اتصال کوتاه شدن جریان برق را قطع میکند.

کلید مینیاتوری یا بریکر میناتوری از انواع کلید برق به اختصار mcb مخفف عبارت انگلیسی عبارت (miniature circuit breaker) می‌باشد و در بازار سنتی فیوز مینایتوری هم گفته می‌شود که البته این عبارت از لحاظ علمی غلط است. زیرا فیوز یک بار مصرف است. اما کلید مینیاتوری را می‌توان بیش از یک بار قطع و وصل کرد.

جنس بدنه کلید اتوماتیک اشنایدر از قالب های تزریقی بسیار مستحکم ساخته شده است.. کلید اتوماتیک اشنایدر دارای ابعاد کوچکی است. که از بخش های حفاظتی مدار، پشتیبانی میکند. عدم دسترسی آسان برای سرویس و تعمیر کلید از معایب کلید اشنایدر میباشد. ویژگی های منحصر به فرد کلید اشنایدر عبارتست از: امنیت پیوسته سیستم، حفاظت انواع مدار الکتریکی، قدرت انتخاب گسترده، ایده آل برای حفاظت الکتریکی و قطع اتوماتیک دقیق، رنج گسترده جریان فیوز، تشخیص سریع خطای اتصال کوتاه و اضافه بار حرارت در کمترین زمان، حفاظت بهینه خط و غیره



( مشاوره و اجرا ) های دیگر