فروش کلید ولتاژ بالا در شهر ری

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


به طور کلی کلیدهای اتوماتیک یکی از پرکاربردترین ادوات قطع و وصل در سطح فشار ضعیف و قوی میباشد. که شرایط را برای قطع و وصل ایمن و اتوماتیک مدارهای برقی فراهم نموده است.. این کلیدها دارای انواع مختلفی میباشند که در بالا به آنها اشاره شد. ساختار این کلیدها به گونه ای طراحی شده است. که در سه حالت خاموش و روشن و خطا قرار میگیرند و بسته به نوع محصول، حفاظت های مختلفی را شامل میباشند.

بسیاری از مردم فکر می کنند اگر میزان جریان کمی از جریان نامی بیشتر شود، دستگاه(فیوز یا کلید مینیاتوری) فوراً عمل خواهد کرد. بنابراین اگر جریان کلید یا فیوز آمپر باشد،یک جریان . آمپری باعث قطع کلید خواهد شد،نظر شما چیست؟

کلید مینیاتوری یا بریکر میناتوری از انواع کلید برق به اختصار mcb مخفف عبارت انگلیسی عبارت (miniature circuit breaker) می‌باشد و در بازار سنتی فیوز مینایتوری هم گفته می‌شود که البته این عبارت از لحاظ علمی غلط است. زیرا فیوز یک بار مصرف است. اما کلید مینیاتوری را می‌توان بیش از یک بار قطع و وصل کرد.



( فروش ) های دیگر