مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در شهر ری

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


در حقیقت این نوع کلیدها بیشتر به عنوان بریکر(جداکننده) بین یک کلید مینیاتوری(برای تامین حفاظت مدار) و بار مورد است.فاده هستند تا زمانی که قصد تعمیرات و بررسی بار را داریم به سهولت بتوانیم جریان را قطع و به کار بپردازیم،این باعث می شود اگر وصل بدون هماهنگی صورت گیرد در امان باشیم زیرا بریکر جریان را قطع کرده است..

کلیدهای اتوماتیک دارای انواع مختلفی میباشند. یکی از انواع این کلیدها که در ادامه راجب آن بیشتر صحبت میکنیم، کلید مینیاتوری میباشد. دومین و رایج ترین کلید اتوماتیک، کلید کمپکت (mcbb) است.. این کلید با رینج جریانی از آمپر تا آمپر تهیه میشود. فرق کلید کمپکت با کلید مینیاتوری این هست که کلید کمپکت، بزرگتر از کلید مینیاتوری است. و تنظیمات تریپ آن به صورت معمول قابل تنظیم است.. انواع کلید اتوماتیک از لحاظ ساختاری عبارتند از: کلید های اتوماتیک هوایی و کلیدهای بدنه تزریقی (کامپکت).

در SSR ولتاژ بالا دو بخش مدار فرمان و مدار قدرت، توسط یک ایزوله نوری (اپتوکوپلر) از یکدیگر جدا شده‌اند و برای سوییچ از نیمه هادی‌ها است.فاده می‌شود. با توجه به اینکه با بالا رفتن دما امکان سوختن رله SSR ولتاژ بالا وجود دارد، برای خنک شدن آن را بر روی یک هیت سینک &#;Heat Sink&#; نصب می‌کنند. مدل‌هایی که دارای هیت سینک هستند به 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر