مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در شهرک صنعتی شمس آباد

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


کلید اتوماتیک یکی از مجموعه ملزومات با هدف تامین حفاظت در شبکه های توزیع برق از رده های میانی تا فضاهای پایین دستی در شبکه می باشد. از آنجایی که قطع و وصل ایمن و مطمئن جریان برق از برقراری آن مهمتر است. بنابراین شرکت های مختلف برای تولید کلیدهای اتوماتیک با ویژگی های متنوع تر و ایمن تر، راهکارهای به روزی را ارائه میدهند. این کلید ابتدا باید وضعیت خطا را در دستگاه تشخیص دهد. در اتصالات کوچک و کلیدهای ولتاژ پایین این معمولا در خود دستگاه انجام میشود.

کلید های اتوماتیک می ‌توانند مجدداً ( به ‌طور خودکار یا دستی ) وارد مدار شوند که در سایز های مختلفی ساخته می‌ شوند و می‌ توانند از یک کلید کوچک در یک منزل تا یک کلید بزرگ که برای محافظت مدارهای ولتاژ بالا و تغذیه یک شهر به کار می ‌روند متفاوت باشند.

ACB مخفف عبارت انگلیسی (Air Circuit Breaker)می‌باشد که از انواع کلید برق است. که در رنج جریان‌هایی از چند صد هزار آمپر تا چندین هزار آمپر در بازار موجودند. این کلیدها به این خاطر به کلیدهوایی معروف هستند که آرک‌ها(قوس ها) را در محفظه‌ای از خلا خاموش می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر