فروش کلید ولتاژ بالا در شهرک صنعتی قرچک

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در حقیقت این نوع کلیدها بیشتر به عنوان بریکر(جداکننده) بین یک کلید مینیاتوری(برای تامین حفاظت مدار) و بار مورد است.فاده هستند تا زمانی که قصد تعمیرات و بررسی بار را داریم به سهولت بتوانیم جریان را قطع و به کار بپردازیم،این باعث می شود اگر وصل بدون هماهنگی صورت گیرد در امان باشیم زیرا بریکر جریان را قطع کرده است..

یک کلید اتوماتیک باید بتواند بروز خطا را در مدار تشخیص دهد ؛ در کلید اتوماتیک ولتاژ پایین این کار به وسیله قسمتی که در محفظه کلید قرار دارد انجام می ‌شود اما در کلید اتوماتیک های ولتاژ بالا تجهیزات جداگانه ‌ای برای تشخیص انواع خطاهای شبکه در نظر گرفته شده ‌است.

این کلیدها قابلیت تنظیم بالایی حتی در تاخیرها و آستانه قطع دارند و از این نظر برای حفاظت در تجهیزات حساس بسیار مورد است.فاده می‌باشند. دارای کنترل الکترونیکی و بعضا میکروپروسسوری می‌باشند با این تفاسیر فرمان را می‌توان از طریق شبکه یا از راه دور به بریکر داد و آنرا قطع و وصل نمود. کلیدهای هوایی دارای قدرت قطع و وصل جریان اتصال کوتاه بسیار بالایی هستند از این حیث در حفاظت هرچه بیشتر نیروگاه ها کاربرد دارند.



( فروش ) های دیگر