مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در شهرک صنعتی قرچک

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


از کلید اتوماتیک تک فاز برای مصارف روشنایی، حرارتی و انواعی از موتورهای الکتریکی است.فاده میشود. کلید برق تک فاز دارای دو رشته سیم، فاز ولت متناوب است..الکتروموتور تک فاز در انواع مختلفی تولید میشوند که پرمصرف ترین آنها موتور القایی آسنکرون است.. ماناموتور، الکتروموتور تک فاز موتوژن را بعنوان پرمصرف ترین برند ایرانی و الکتروموتور تک فاز چیما را بعنوان الکتروموتور تک فاز ایتالیایی با کیفیت بالا پیشنهاد میدهد.

در برخی از کلیدهای اتوماتیک از یک مایع برای بالا بردن خواص تأخیری کلید است.فاده می ‌شود که در این حالت هسته تا زمانی که جریان به بیش از میزان نامی برسد به وسیله یک فنر مهار شده و در زمان اضافه بار سرعت حرکت بوبین به وسیله مایع کاهش می‌یابد که این تأخیر زمانی برای جلوگیری از عمل کردن کلید در لحظه وصل موتورهای الکتریکی و یا دیگر تجهیزات القایی به علت ضربه اولیه آنها است..

بیشترین کاربرد این کلیدها در حفاظت مداراتی با جریان ومیلی آمپری می‌باشد. این میزان جریان به اندازه ای کوچک است. که رخ دادن شوک‌های خطرناک را غیرممکن سازد. همواره تغییرات ناگهانی در بارهای الکتریکی می‌تواند باعث شارش جریان مختصری به زمین شود مخصوصا در وسایل قدیمی مثلا ممکن است. زمانی که موتور یک فریزر قدیمی خاموش می‌شود کلید به سرعت جریان را قطع کند زیرا این کلیدها بسیار حساس بوده و سریعا عمل می‌کنند تا حفاظت موردنظر برقرار شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر