مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در فیروزکوه

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.


کلیدهای اتوماتیک مینیاتوری، ساده ترین نوع کلید اتوماتیک است. که در پروژه های مختلف بصورت تک پل و سه پل است.فاده میشود. این کلید در آمپراژ وسیع و در قدرت قطع کیلوآمپر و یا بیشتر در بازار موجود است.. کار اصلی این کلید، حفاظت در برابر اضافه جریان برق و اتصال کوتاه است.. کلیدهای مینیاتوری یا MCB معمولا در جریان های پایین و در تابلوهای روشنایی و تابلوهای توزیع با توان کم و یا جهت حفاظت مدارات کنترل و فرمان تجهیزات و تاسیسات برقی مورد است.فاده قرار میگیرند. این کلیدها دارای دو نوع کاربرد صنعتی و کاربرد مسکونی هستند.

در SSR ولتاژ بالا سه فاز نسبت به مدل‌های الکترومکانیکی سرعت قطع و وصل بسیار بالا است.. در هنگام سوئیچینگ جرقه ایجاد نمی‌شود. SSR ولتاژ بالا سه فاز در محل هایی که امکان انفجار و احتراق وجود دارد بسیار مناسب است.. در داخل این SSR ها قطعه مکانیکی وجود ندارد و همین موضوع سبب طول عمر بالا و عملکرد بدون صدای آن می‌شود. ابعاد SSR ولتاژ بالا سه فاز نسبت به کنتاکتورها بسیار کوچک است..

یک کلید اتوماتیک باید بتواند بروز خطا را در مدار تشخیص دهد ؛ در کلید اتوماتیک ولتاژ پایین این کار به وسیله قسمتی که در محفظه کلید قرار دارد انجام می ‌شود اما در کلید اتوماتیک های ولتاژ بالا تجهیزات جداگانه ‌ای برای تشخیص انواع خطاهای شبکه در نظر گرفته شده ‌است.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر