فروش کلید ولتاژ بالا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در آکادمی تسلا کالا مقالات آموزشی در زمینه های اصلاح ضریب قدرت و انواع خازن های فشار ضعیف را می‌توانید مطالعه کنید.تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. به محض ورود به سایت تسلاکالا با دنیایی از تجهیزات رو به رو می‌شوید!

در نهایت باید مشخصات الکتریکی مانند جریان نامی، قدرت قطع اتصال کوتاه، ولتاژ عایقی بعلاوه مشخصاتی مانند هدف از انتخاب کلیداتومات(نوع حفاظت مورد نظر)، وضعیت نصب کلید که به کدامیک از دو شکل کشویی یا ثابت باشد، تعداد پل(قطب)های کلید و واحد تریپ مورد نیاز، شرایط محیطی را در نظر بگیریم و سپس اقدام به انتخاب کلید اتوماتیک بنماییم.

در برخی از کلیدهای اتوماتیک از یک مایع برای بالا بردن خواص تأخیری کلید است.فاده می ‌شود که در این حالت هسته تا زمانی که جریان به بیش از میزان نامی برسد به وسیله یک فنر مهار شده و در زمان اضافه بار سرعت حرکت بوبین به وسیله مایع کاهش می‌یابد که این تأخیر زمانی برای جلوگیری از عمل کردن کلید در لحظه وصل موتورهای الکتریکی و یا دیگر تجهیزات القایی به علت ضربه اولیه آنها است..



( فروش ) های دیگر