فروش کلید ولتاژ بالا در ناحیه صنعتی بیجین ری

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


جناب عمویی عزیز در زمینه انواع کلید های برق و تجهیزات بانک خازنی در اکادمی تسلاکالا و همچنین پیج اینستاگرام ما اطلاعات خیلی خوبی منتشر شده و پیوسته در حال انتشار است. انشالله این موارد را دنبال کنید و از اموزش های رایگان ما است.فاده کنید.

این مجموعه با داشتن نیروهای جوان، زبده، متخصص و با تجربه مفتخر به ارائه خدمات مشاوره، تعمیر و تأمین تجهیزات برق اتوماسیون صنعتی می باشد. آشنایی با برندهای بزرگ اروپایی ازجمله  Balluff, Sick, Datalogic, Pepperl Fuchs, IFM, Turck, و همچنین برندهای آسیایی مانندFotek, Autonics, Hanyoungاز توانمندیهای این مجموعه برای یافتن راه حل های جدید و مفید در صنعت اتوماسیون می باشد.

بیشترین کاربرد این کلیدها در حفاظت مداراتی با جریان ومیلی آمپری می‌باشد. این میزان جریان به اندازه ای کوچک است. که رخ دادن شوک‌های خطرناک را غیرممکن سازد. همواره تغییرات ناگهانی در بارهای الکتریکی می‌تواند باعث شارش جریان مختصری به زمین شود مخصوصا در وسایل قدیمی مثلا ممکن است. زمانی که موتور یک فریزر قدیمی خاموش می‌شود کلید به سرعت جریان را قطع کند زیرا این کلیدها بسیار حساس بوده و سریعا عمل می‌کنند تا حفاظت موردنظر برقرار شود.



( فروش ) های دیگر