فروش کلید ولتاژ بالا در ورامین

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تزئینات و کاشی‌کاری‌های هنرمندانه در سراسر این بقعه، نشان می‌دهد که مردم این منطقه به تزئینات و کاشی‌کاری نیز علاقه‌مند بوده‌اند و در آثار و بناهایی که می‌ساختند، هنر را نیز چاشنی کار خود می‌کرده‌اند‌. لوحه کاشی فیروزه‌رنگی که با خطوط کوفی و نسخ برجسته تزئین شده است. و در دیوار خشتی در غرب بقعه‌ قدیمی قرار دارد، گواه این مدعا است.‌.

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.


معمولاً کلیدهای صنعتی با توجه به اینکه در کجا و برای چه قدرتی مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل های متفاوتی ساخته می شوند. مثلاً از نظر ساختمان خارجی برای مکان های مرطوب، خشک، گرم و یا جایی که امکان ضربه وجود دارد به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که در برابر این عوامل مقاومت لازم را داشته باشند و از نظر جریان عبوری نیز با آمپراژهای مختلف از چند تا چند هزار آمپر ساخته می شوند. 

در SSR ولتاژ بالا سه فاز نسبت به مدل‌های الکترومکانیکی سرعت قطع و وصل بسیار بالا است.. در هنگام سوئیچینگ جرقه ایجاد نمی‌شود. SSR ولتاژ بالا سه فاز در محل هایی که امکان انفجار و احتراق وجود دارد بسیار مناسب است.. در داخل این SSR ها قطعه مکانیکی وجود ندارد و همین موضوع سبب طول عمر بالا و عملکرد بدون صدای آن می‌شود. ابعاد SSR ولتاژ بالا سه فاز نسبت به کنتاکتورها بسیار کوچک است..

به طور کلی کلیدهای اتوماتیک یکی از پرکاربردترین ادوات قطع و وصل در سطح فشار ضعیف و قوی میباشد. که شرایط را برای قطع و وصل ایمن و اتوماتیک مدارهای برقی فراهم نموده است.. این کلیدها دارای انواع مختلفی میباشند که در بالا به آنها اشاره شد. ساختار این کلیدها به گونه ای طراحی شده است. که در سه حالت خاموش و روشن و خطا قرار میگیرند و بسته به نوع محصول، حفاظت های مختلفی را شامل میباشند.



( فروش ) های دیگر