فروش کلید ولتاژ بالا در پردیس

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


کلید اتوماتیک یکی از مجموعه ملزومات با هدف تامین حفاظت در شبکه های توزیع برق از رده های میانی تا فضاهای پایین دستی در شبکه می باشد. از آنجایی که قطع و وصل ایمن و مطمئن جریان برق از برقراری آن مهمتر است. بنابراین شرکت های مختلف برای تولید کلیدهای اتوماتیک با ویژگی های متنوع تر و ایمن تر، راهکارهای به روزی را ارائه میدهند. این کلید ابتدا باید وضعیت خطا را در دستگاه تشخیص دهد. در اتصالات کوچک و کلیدهای ولتاژ پایین این معمولا در خود دستگاه انجام میشود.

هدف رسپینا صنعت ؛ تامین کلیه قطعات الکتریکی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از برترین برند های روز دنیا همچون اشنایدر، ABB ، زیمنس و همچنین تضمین اصل بودن کالا می باشد. از دیگر زمینه های فعالیت ما می توان به مشاوره ، طراحی ، اجرا و سایر خدمات فنی و مهندسی در حیطه برق صنعتی اشاره نمود. از اینکه به رسپینا صنعت اعتماد نموده اید از شما سپاسگزاریم.

کلید اتوماتیک یا کمپکت، که به آن mccb نیز گفته میشود؛ تجهیزی برای قطع و وصل جریان و ولتاژ برق به صورت ایمن و محافظ شده میباشد. یکی از مهمترین و مطلوب ترین نیرویی که میتواند انواع نیازهای انسان را برطرف کند نیروی برق است.. اگرچه نیروی برق یک جریان ساده و ارزان و راحت است. ولی در عین سادگی و ارزانی میتواند بسیار خطرآفرین هم باشد. بنابراین برای رفع خطر این نیرو و ایجاد امنیت مرتبط با آن، میتوان از کلید اتوماتیک یاد کرد.



( فروش ) های دیگر