مشاوره و اجرا کلید ولتاژ بالا در پیشوا

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


فیوزها و کلیدهای مینیاتوری از انواع کلید برق براساس آمپراژ شان دسته بندی می‌شوند. در واقع میزان آمپری که روی بدنه فیوز یا کلیدمینیاتوری درج شده است. مقدار جریانی است. که به طور مداوم از خود عبور می‌دهند و این میزان جریان را جریان نامی آنها می‌نامند.

هدف رسپینا صنعت ؛ تامین کلیه قطعات الکتریکی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از برترین برند های روز دنیا همچون اشنایدر، ABB ، زیمنس و همچنین تضمین اصل بودن کالا می باشد. از دیگر زمینه های فعالیت ما می توان به مشاوره ، طراحی ، اجرا و سایر خدمات فنی و مهندسی در حیطه برق صنعتی اشاره نمود. از اینکه به رسپینا صنعت اعتماد نموده اید از شما سپاسگزاریم.

SSR ولتاژ بالا یک عنصر الکترونیکی نیمه هادی است. که علامت اختصاری Solid State Relay یا رله حالت جامد است.؛ SSR ولتاژ بالا فوتک عملکردی مشابه رله‌های الکترومکانیکی یا کنتاکتورها دارند، با این تفاوت که هیچ عنصر متحرکی درون آن‌ها وجود ندارد. در واقع این رله‌ها یک قطعه



( مشاوره و اجرا ) های دیگر