فروش کنتاکتور در پردیس

Contactor-1
Contactor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


سلام، تعداد الی عدد کنتاکتور همه رقمه دارم که بعضی هاشون را روی دستگاه تراشکاری بسته بودم و بعضی هاشون در حد نو مانده و نبسته بودم. حالا بلا است.فاده مونده در خانه و قیمت ها را الان میبینم تومان الی هستش. من زیر قیمت می دهم. اگر می خواهید با بنده تماس بگیرید. ممنون که اطلاعاتی که گذاشتید. خیلی مفید بود.

بر روی هر کنتاکتور یک یا دو کنتاکت باز و بسته فرمان وجود دارد که می توان از آنها در مسیر فرمان و تحقق بخش های فرمانی مدار است.فاده کرد. کنتاکتورها برای رنج جریان های مختلف و در ابعاد و اندازه های متفاوت ساخته می شوند. از پر کاربردترین آمپرهای کنتاکتورها می توان به تا آمپر اشاره کرد. همچنین ولتاژ بوبین کنتاکتورها می توانند متنوع باشند و در ولتاژ های و و و و ولت AC و DC ساخته شوند. بوبین کنتاکتورها می توانند در صورت خرابی تعویض شوند و همچنین می توان برای به کارگیری در ولتاژهای دلخواه مختلف، از بوبین مناسب است.فاده نمود.

کنتاکت های کنتاکتور عمدتاً باز هستند و هر زمان که سیم پیچ کنتاکتور برق دار شود، کنتاکت ها بسته شده و جریان را به بار منتقل می کنند. کنتاکتورها، دارای ورودی و خروجی هستند که کنتاکت های ورودی یا خط یا L (Line)، جهت اتصال به منبع تغذیه و کنتاکت های خروجی یا ترمینال یا T (Terminal)، جهت اتصال به دستگاه برقی ای که توسط کنتاکتور کنترل می شود، است.فاده می شوند.



( فروش ) های دیگر