فروش کنتاکتور در پیشوا

Contactor-1
Contactor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


سلام و عرض ادب. ممنون از مطالب مفید و ارزنده. من یک سوال فنی دارم. ممنون می شم راهنمایی کنید. می خواهم برق ورودی بعد کنتور خونه را با یک محافظ ساده که تیغه کنتاکتور را کنترل می کنه وصل کنم. در واقع فقط برق کنتاکتور را کنترل کنم. به نظر شما راه درستی هست؟ و باید از چه محافظی و چه کنتاکتوری است.فاده کنم و چقدر هزینه داره؟

سلام، تعداد الی عدد کنتاکتور همه رقمه دارم که بعضی هاشون را روی دستگاه تراشکاری بسته بودم و بعضی هاشون در حد نو مانده و نبسته بودم. حالا بلا است.فاده مونده در خانه و قیمت ها را الان میبینم تومان الی هستش. من زیر قیمت می دهم. اگر می خواهید با بنده تماس بگیرید. ممنون که اطلاعاتی که گذاشتید. خیلی مفید بود.

برای هر کنتاکتوری باید یک مدار فرمان نیز نصب کرد؛ که این مدار فرمان هم می تواند یک کلید فرمان باشد و هم می تواند یک شستی است.پ است.ارت باشد. کلیدهای فرمان دقیقا مانند کلیدهای تک پل برق هستند، با این تفاوت که کلیدهای تک پل در آمپراژ پایین و کلیدهای فرمان در تابلو برق ها به کار می روند. برای نصب کلید فرمان نیز کافیست از خروجی فیوز به ورودی آن یک ارتباط برقرار کنیم و خروجی کلید فرمان را به ورودی A کنتاکتور وصل کنیم.



( فروش ) های دیگر