فروش کوپلینگ در دیزین

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.

ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.


کوپلینگ واسطه‌ای است. بین شفت خروجی یک تولید کننده حرکت (محرک) و شفت ورودی یک دریافت کننده نیروی حرکتی (متحرک).شفت با قرارگیری بین محرک و متحرک، نیرو و گشتاور را از یکی به دیگری انتقال می‌دهد.همچنین کوپلینگ موجب اتصال صحیح شفت‌ها به یکدیگر می‌شود.

کوپلینگ یونیورسال انعطاف پذیر، برای اتصال دو شفتی که محل اتصالشان زاویه دار است. مناسب می‌باشد. همچنین دارای یک جفت لولای نزدیک به هم و عمود بر یکدیگر است. که توسط شافت‌های متقاطع به هم متصل شده‌اند. حتی وقتی که محل اتصال دو شافت، زاویه زیادی دارد، می‌تواند با قدرت زیادی گشتاور را منتقل کند. از این مدل می‌توان در مواقعی که محدودیت فضا وجود دارد یا انعطاف پذیری بالایی لازم است. است.فاده کرد.

هنگامیکه این موارد را در نظر بگیرید متوجه دلیل است.فاده از کوپلینگ‌ها در دستگاه CNC، پرینتر سه بعدی، برخی پمپ‌ها و بعضی از قطعات خودرو خواهید شد. برای هر یک از حالت‌های ذکر شده مهندسان یک نوع کوپلینگ طراحی کرده‌اند که امروزه توسط شرکت‌های مختلف تولید و در اختیار صنعتگران قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی چند مورد از انواع پرکاربرد آن خواهیم پرداخت.



( فروش ) های دیگر