فروش کوپلینگ در رودهن

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

شهر رودهن با توجه به قدمت خود هم دارای مناطق سنتی، هم مناطق آپارتمانی و مدرن و هم مناطق ویلایی است.. بیشتر خانه های سنتی در مرکز شهر و در محلات قدیمی قرار گرفته اند و اغلب خانه های ویلایی شخصی ساز رودهن در انتهای شهر قرار گرفته اند که بسیاری از پایتخت نشینان این مناطق خوش آب و هوا و زیبا را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب نموده اند. همچنین تقریبا تمامی مراکز تجاری و بیشتر رستورانها و فروشگاههای بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.


می‌توان گفت این کوپلینگ، نسخه ارتقا یافته فلنج غیر انعطاف پذیر است.. تفاوت بین این دو است.فاده از بوش‌های لاستیکی است. که موجب انعطاف پذیر شدن این کوپلینگ‌ها شده است.. طراحی بوش‌های لاستیکی به گونه‌ای است. که پیچ و مهره‌ها به طور کامل درون مدل قرار می‌گیرند. مزیت عمده است.فاده از این کوپلینگ این است. که می‌توان از آن برای شافتهایی که محورهای غیر موازی دارند است.فاده کرد. است.فاده از بوش‌های لاستیکی در کوپلینگ فلنجی انعطاف پذیر موجب جذب ضربه و لرزش می‌شود.

همان طور که ذکر شد این ابزار به دو دسته کوپلینگ‌های انعطاف پذیر و کوپلینگ‌های غیر انعطاف پذیر تقسیم می‌شوند. تا به اینجا به معرفی انواع کوپلینگ‌های غیر انعطاف پذیر پرداختیم و با ویژگی‌های آنها آشنا شدیم. در توضیح کوپلینگ‌های انعطاف پذیر باید گفت این قطعات‌، توانایی بیشتری در سازگار شدن با انواع انحرافات محوری، شعاعی و زاویه‌ای دارند. البته در کوپلینگ‌های انعطاف پذیر هم است.ثنائاتی وجود دارد و ممکن است. نوع خاصی از این کوپلینگ‌ها، توانایی سازگاری با یک یا دو نوع از انحرافات را داشته باشد.

همانطور که مشاهده کردید کوپلینگ‌های صلب در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی طراحی و عرضه می‌شوند. قیمت کوپلینگ‌های صلب بسته به نوع مواد است.فاده شده در ساخت آنها و همینطور اندازه آنها متغیر است.. برای اطلاع از قیمت کوپلینگ‌های سخت گروه اتوماسیون صنعتی لاین حرکت و خرید کوپلینگ با ما در تماس باشید.



( فروش ) های دیگر