فروش کوپلینگ در شهر ری

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


کوپلینگ‌های مینیاتوری مشابه مدل دمنده فلزی کار می‌کنند اما اندازه کوچکتری دارند و برای موتورهای کوچک و کاربردهای صنعتی در مقیاس کم مناسب هستند. مینیاتوری علی رغم این که اندازه کوچکی دارند اما انتقال قدرت خوبی انجام می‌دهند و هزینه تعمیر و نگهداری در آنها هم بسیار کم است..

می‌توان گفت این کوپلینگ، نسخه ارتقا یافته فلنج غیر انعطاف پذیر است.. تفاوت بین این دو است.فاده از بوش‌های لاستیکی است. که موجب انعطاف پذیر شدن این کوپلینگ‌ها شده است.. طراحی بوش‌های لاستیکی به گونه‌ای است. که پیچ و مهره‌ها به طور کامل درون مدل قرار می‌گیرند. مزیت عمده است.فاده از این کوپلینگ این است. که می‌توان از آن برای شافتهایی که محورهای غیر موازی دارند است.فاده کرد. است.فاده از بوش‌های لاستیکی در کوپلینگ فلنجی انعطاف پذیر موجب جذب ضربه و لرزش می‌شود.

کوپلینگ های انعطاف پذیردیسکی با است.حکام پیچشی و قابلیت اطمینان عالی به صورت فراوان در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مطابق با است.انداردهای API و API مورد است.فاده قرار میگیرند. جنس قطعات معمولا از فولاد و فلز بوده و مناسب است.فاده در محیط های با دمای بالا می باشد. از ویژگی های این نوع کوپلینگ فرسایش بسیار کم قطعات و عدم نیاز به روانکاری و تعمیر و نگهداری بوده و است.فاده از فولاد ضد زنگ جهت کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده متداول می باشد، همچنین تعویض قطعات فرسایشی و یدکی آن بسیار آسان می باشد. به منظور کاهش وزن و ممان اینرسی، برای ساخت شفت واسطه کوپلینگ های انعطاف پذیردیسکی جهت طول های بلند از جنس کربن فایبر است.فاده می شود. است.حکام بسیار بالای کربن فایبر در مقایسه با وزنی که دارا می باشد و همچنین امکان است.فاده در سرعت های زیاد از ویژگی های آن می باشد. از ویژگیهای مهم دیگر آن عدم نیاز به نگهداری، روانکاری و مقاومت بسیار بالا در مقابل خوردگی جهت است.فاده در شرایط محیطی بسیار خورنده می باشد که در این صورت است.فاده از فولاد ضد زنگ جهت ساخت هاب ها است.فاده می شود. ویژگی های کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی با است.حکام پیچشی و قابلیت اطمینان عالی جنس قطعات از فولاد و فلز مناسب جهت است.فاده در محیط هایی با دمای بالا فرسایش بسیارکم قطعات و عدم نیاز به روانکاری و تعمیرات و نگهداری استفاده از فولاد ضد زنگ جهت کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده تعویض آسان قطعات فرسایشی ویژگی های کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی با رابط کامپوزیت شفت واسط کربن فایبر با وزن و ممان اینرسی کم استحکام بسیار بالای کربن فایبر در مقایسه با وزن کوپلینگ امکان است.فاده در سرعت های زیاد و قابل است.فاده برای طول های بلند امکان است.فاده از فولاد ضد زنگ در هاب ها کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده مزیت های ویژه: • مشاوره مهندسی و انتخاب محصول (انجام محاسبات مهندسی)، • پشتیبانی و خدمات پس از فروش، • تضمین کیفیت و اصل بودن کالا، • کوتاه ترین زمان تحویل، • آموزش محاسبات و انتخاب محصول، • آموزش نحوه نصب و نگهداری و تعمیرات،



( فروش ) های دیگر