فروش کوپلینگ در شهرک صنعتی نصیرآباد

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


کوپلینگ های انعطاف پذیردیسکی با است.حکام پیچشی و قابلیت اطمینان عالی به صورت فراوان در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مطابق با است.انداردهای API و API مورد است.فاده قرار میگیرند. جنس قطعات معمولا از فولاد و فلز بوده و مناسب است.فاده در محیط های با دمای بالا می باشد. از ویژگی های این نوع کوپلینگ فرسایش بسیار کم قطعات و عدم نیاز به روانکاری و تعمیر و نگهداری بوده و است.فاده از فولاد ضد زنگ جهت کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده متداول می باشد، همچنین تعویض قطعات فرسایشی و یدکی آن بسیار آسان می باشد. به منظور کاهش وزن و ممان اینرسی، برای ساخت شفت واسطه کوپلینگ های انعطاف پذیردیسکی جهت طول های بلند از جنس کربن فایبر است.فاده می شود. است.حکام بسیار بالای کربن فایبر در مقایسه با وزنی که دارا می باشد و همچنین امکان است.فاده در سرعت های زیاد از ویژگی های آن می باشد. از ویژگیهای مهم دیگر آن عدم نیاز به نگهداری، روانکاری و مقاومت بسیار بالا در مقابل خوردگی جهت است.فاده در شرایط محیطی بسیار خورنده می باشد که در این صورت است.فاده از فولاد ضد زنگ جهت ساخت هاب ها است.فاده می شود. ویژگی های کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی با است.حکام پیچشی و قابلیت اطمینان عالی جنس قطعات از فولاد و فلز مناسب جهت است.فاده در محیط هایی با دمای بالا فرسایش بسیارکم قطعات و عدم نیاز به روانکاری و تعمیرات و نگهداری استفاده از فولاد ضد زنگ جهت کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده تعویض آسان قطعات فرسایشی ویژگی های کوپلینگ انعطاف پذیر دیسکی با رابط کامپوزیت شفت واسط کربن فایبر با وزن و ممان اینرسی کم استحکام بسیار بالای کربن فایبر در مقایسه با وزن کوپلینگ امکان است.فاده در سرعت های زیاد و قابل است.فاده برای طول های بلند امکان است.فاده از فولاد ضد زنگ در هاب ها کاربرد در شرایط محیطی بسیار خورنده مزیت های ویژه: • مشاوره مهندسی و انتخاب محصول (انجام محاسبات مهندسی)، • پشتیبانی و خدمات پس از فروش، • تضمین کیفیت و اصل بودن کالا، • کوتاه ترین زمان تحویل، • آموزش محاسبات و انتخاب محصول، • آموزش نحوه نصب و نگهداری و تعمیرات،

کوپلینگ های لاستیکی نیز همانند سایر کوپلینگ ها دو قطعه دوار را بهم متصل می نماید و البته در کوپلینگ های لاستیکی این امکان فراهم می شود که انحرافاتی به وجود آید.از کوپلینگ های لاستیکی در اتصالات موتور و ژنراتور می توان است.فاده کرد و از مزیای آن می توان به محافظت از بار اضافه کاهش انتقال های ناگهانی از یک شفت به دیگری را نام برد.

اگر شرایط ما طوری باشد که نتوانیم پروسه را برای روانسازی قطع کنیم باید از کوپلینگ های دائم و روان شونده است.فاده کنیم. دومین نوع کوپلینگ های انعطاف پذیر مکانیکی که خصوصا به دلیل سیستم های هدایت ارزان کاربرد گسترده ای در صنعت دارند با عنوان کوپلینگ های انعطاف پذیر زنجیری-غلتکی شناخته می شوند.



( فروش ) های دیگر