فروش کوپلینگ در شهرک صنعتی پرند

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.


—زمانی که دو محور نسبت به هم انحراف زاویه نداشته باشند اما در یک راستا نیز قرار نگرفته باشند برای متصل کردن آنها باید از کوپلینگ است.فاده کرد. البته در مواقعی ممکن است. موقعیت دو محور نسبت به هم شامل هر دو حالت باشد یعنی هم‌راستا نبوده و انحراف زاویه بین نیز داشته باشند که در این حالت نیز راه حل مشکل، به کارگیری کوپلینگ است..

کوپلینگ واسطه‌ای است. بین شفت خروجی یک تولید کننده حرکت (محرک) و شفت ورودی یک دریافت کننده نیروی حرکتی (متحرک).شفت با قرارگیری بین محرک و متحرک، نیرو و گشتاور را از یکی به دیگری انتقال می‌دهد.همچنین کوپلینگ موجب اتصال صحیح شفت‌ها به یکدیگر می‌شود.

اگر شرایط ما طوری باشد که نتوانیم پروسه را برای روانسازی قطع کنیم باید از کوپلینگ های دائم و روان شونده است.فاده کنیم. دومین نوع کوپلینگ های انعطاف پذیر مکانیکی که خصوصا به دلیل سیستم های هدایت ارزان کاربرد گسترده ای در صنعت دارند با عنوان کوپلینگ های انعطاف پذیر زنجیری-غلتکی شناخته می شوند.



( فروش ) های دیگر