فروش کوپلینگ در شهرک صنعتی چهاردانگه

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


کوپلینگ دنده‌ای نسخه اصلاح شده و پیشرفته دیگری از مدل فلنج است.. در این مدل، فلنج و توپی قطعات مختلفی هستند که به همراه یک قطعه واحد  با هم جمع می‌شوند. توپی‌ها از بیرون پیچ خورده‌اند اما آنقدر ضخیم و عمیق هستند که می‌توانید آنها را به عنوان دندان دنده در نظر بگیرید. همچنین فلنج‌ها دارای دندان‌های دخلی هستند. از مدل دنده‌ای برای کاربردهای صنعتی سنگین که نیاز به انتقال گشتاور زیادی نیاز است. است.فاده می‌شود.

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور

هنگامیکه این موارد را در نظر بگیرید متوجه دلیل است.فاده از کوپلینگ‌ها در دستگاه CNC، پرینتر سه بعدی، برخی پمپ‌ها و بعضی از قطعات خودرو خواهید شد. برای هر یک از حالت‌های ذکر شده مهندسان یک نوع کوپلینگ طراحی کرده‌اند که امروزه توسط شرکت‌های مختلف تولید و در اختیار صنعتگران قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی چند مورد از انواع پرکاربرد آن خواهیم پرداخت.



( فروش ) های دیگر