فروش کوپلینگ در چهاردانگه

coupling-1
coupling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور

در کوپلینگ‌های دیسکی یک دیسک فلزی بین دو فلنج ، قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه در این سبک این است. که نصف پیچ‌ها شفت محرک را و نصف پیچ‌ها از سمت مقابل، شفت حرکت کننده را به کوپلینگ وصل می‌کنند تا به این ترتیب انعطاف پذیری لازم هنگام حرکت دو شفت ایجاد شود. عمر مفید و سختی پیچش بسیار بالایی دارند. از دیگر کوپلینگ‌های انعطاف پذیر می‌توان به امگا، میله‌ای، حلزونی، آرواره‌ای و … اشاره کرد.

این کوپلینگ در مواردی مورد است.فاده قرار می گیرد که تخفیف و کاهش نوسانات پیچشی مدنظر باشد. نوع دیگری از کوپلینگ های پلیمری که بیشتر در سیستم های محرکه ای قدرت پایینی دارند است.فاده میشود کوپلینگی است. که از ترکیب فک و واسطه لاستیکی تشکیل می شود. (شکل زیر)



( فروش ) های دیگر