فروش کیت گراند در اسلامشهر

Keith Grand-1
Keith Grand-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


کیت است.اندارد زمین مطابق با دستورالعمل‌های RoHS (EU //EC) و CRoHS (چین SJ/T-) طراحی شده است. و توسط آزمایشگاه‌های مستقل برای مقاومت در برابر اثرات مخرب جریان صاعقه تأیید شده است.. تسمه مسی از پیش ساخته شده و سخت افزار مربوطه اتصال مناسب به موجبر بیضوی را تسهیل می کند و تضمین می کند که عملکرد موجبر بیضوی به خطر نیفتد. سیم مسی AVG بصورت رشته ای عملی ترین و موثرترین انتقال جریان القایی رعد و برق با اندوکتانس پایین را از موجبر بیضوی شما به زمین سیستم شما فراهم می کند.

انواع کیت گراند و گراند مخابراتی جهت کلیه کابلهای مخابراتی انواع کیت گراند و گراند مخابراتی  جهت کلیه کابلهای مخابراتی / /  جهت انواع کابلهای مخابراتی  و فیدر و کابلهای ویو گاید کیت گراند گراند کیت کیت گراند فیدر کیت گراند RFS کیت گراند FIMO کیت گراند آر اف grounding kit

فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..



( فروش ) های دیگر