مشاوره و اجرا کیت گراند در بومهن

Keith Grand-1
Keith Grand-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


انواع کیت گراند و گراند مخابراتی جهت کلیه کابلهای مخابراتی انواع کیت گراند و گراند مخابراتی  جهت کلیه کابلهای مخابراتی / /  جهت انواع کابلهای مخابراتی  و فیدر و کابلهای ویو گاید کیت گراند گراند کیت کیت گراند فیدر کیت گراند RFS کیت گراند FIMO کیت گراند آر اف grounding kit

فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

کیت است.اندارد زمین مطابق با دستورالعمل‌های RoHS (EU //EC) و CRoHS (چین SJ/T-) طراحی شده است. و توسط آزمایشگاه‌های مستقل برای مقاومت در برابر اثرات مخرب جریان صاعقه تأیید شده است.. تسمه مسی از پیش ساخته شده و سخت افزار مربوطه اتصال مناسب به موجبر بیضوی را تسهیل می کند و تضمین می کند که عملکرد موجبر بیضوی به خطر نیفتد. سیم مسی AVG بصورت رشته ای عملی ترین و موثرترین انتقال جریان القایی رعد و برق با اندوکتانس پایین را از موجبر بیضوی شما به زمین سیستم شما فراهم می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر