فروش کیت گراند در شهر جدید اندیشه

Keith Grand-1
Keith Grand-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


کیت است.اندارد زمین مطابق با دستورالعمل‌های RoHS (EU //EC) و CRoHS (چین SJ/T-) طراحی شده است. و توسط آزمایشگاه‌های مستقل برای مقاومت در برابر اثرات مخرب جریان صاعقه تأیید شده است.. تسمه مسی از پیش ساخته شده و سخت افزار مربوطه اتصال مناسب به موجبر بیضوی را تسهیل می کند و تضمین می کند که عملکرد موجبر بیضوی به خطر نیفتد. سیم مسی AVG بصورت رشته ای عملی ترین و موثرترین انتقال جریان القایی رعد و برق با اندوکتانس پایین را از موجبر بیضوی شما به زمین سیستم شما فراهم می کند.

فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

انواع کیت گراند و گراند مخابراتی جهت کلیه کابلهای مخابراتی انواع کیت گراند و گراند مخابراتی  جهت کلیه کابلهای مخابراتی / /  جهت انواع کابلهای مخابراتی  و فیدر و کابلهای ویو گاید کیت گراند گراند کیت کیت گراند فیدر کیت گراند RFS کیت گراند FIMO کیت گراند آر اف grounding kit



( فروش ) های دیگر