مشاوره و اجرا کیت گراند در ورامین

Keith Grand-1
Keith Grand-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.

یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

وجود آثار تاریخی متعدد در شهرستان ورامین نشان می‌دهد که این شهر از تاریخ پرفرازونشیبی برخوردار است.. درباره وجه تسمیه‌ نام این شهر نقل قول‌های زیادی وجود دارد. به‌عنوان مثال شهری که فریدون، به بند کشنده ضحاک در آن متولد شده است. با نام «وندیداد» در کتاب مذهبی زرتشتیان یاد شده است.. این نام شباهت زیادی به نام ورامین دارد. همچنین در کتاب اوستا و ودا، کتاب مقدس آریایی‌ها، آمده است. که سه هزار سال پیش از میلاد مسیح، برخی از آریایی‌ها بعد از گذشتن از مرو و شاهرود به نزدیکی ورامین و ری رسیدند و در این منطقه سکونت گزیدند، این امر


فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

فرصت کیش در سال ۸ به پشتوانه دانش و تجربه مدیران با سابقه و متخصص خود در صنعت مخابرات، برق و الکترونیک، زیرساخت های مرکز داده ها تاسیس گردید. تامین تجهیزات و خدمات در بخش مخابرات، برق و فناوری اطلاعات و همکاری در پروژه های ملی متعدد..

کیت است.اندارد زمین مطابق با دستورالعمل‌های RoHS (EU //EC) و CRoHS (چین SJ/T-) طراحی شده است. و توسط آزمایشگاه‌های مستقل برای مقاومت در برابر اثرات مخرب جریان صاعقه تأیید شده است.. تسمه مسی از پیش ساخته شده و سخت افزار مربوطه اتصال مناسب به موجبر بیضوی را تسهیل می کند و تضمین می کند که عملکرد موجبر بیضوی به خطر نیفتد. سیم مسی AVG بصورت رشته ای عملی ترین و موثرترین انتقال جریان القایی رعد و برق با اندوکتانس پایین را از موجبر بیضوی شما به زمین سیستم شما فراهم می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر