فروش کیف و جعبه ابزار در بومهن

Bag and tool box-1
Bag and tool box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


علاوه براین، اشاره به این نکته نیز ضروری است. که نگهداری ابزارآلات در جعبه های فلزی باعث میشود تا در زمان حرکت و جا به جایی به دلیل برخورد ابزار با بدنه جعبه سر و صدای زیادی داشته باشند. از دیگر نقاط منفی این جعبه ها می توان به عدم اختصاص دادن مکان مناسب برای نگهداری پیچ و مهره ها در جعبه های فلزی اشاره نمود که البته به نوع و مدل آنها بستگی دارد.

·        به جنس بدنه کیف توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در اغلب مواقع این کیف ها بر روی زمین و سطوح مختلف که گاها ممکن است. مرطوب و نمناک باشند قرار داده میشوند، لذا باید جنس هایی را برای آنها انتخاب کنید که در برابر این شرایط مقاوم باشند. به عبارت دیگر، جنس پارچه به کار رفته برای بدنه کیف بهتر است. ضد آب باشد تا نم و رطوبت به آسانی به داخل آنها نفوذ نکند و موجب زنگ زدن ابزارهای موجود در کیف نشود.

پارچه های برزنت از مرغوبت ترین و مقاوم ترین نوع پارچه های تولید کیف می باشد که در برابر دما و رطوبت نسبتا مقاوم می باشند. علاوه بر است.حکام بالا، بخاطر است.فاده از فریم فلزی در کیف ابزار برزنتی، شکل ظاهری آن ها مرتب تر از نوع پارچه ای می باشد. بخاطر است.حکام نسبتا زیاد این نوع از کیف ها، می توان ابزارآلات شارژی و برقی با سایزهای کوچک را در آن نگهداری نمود.



( فروش ) های دیگر