فروش کیف و جعبه ابزار در فیروزکوه

Bag and tool box-1
Bag and tool box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.


·        بهترین کیف های ابزار گزینه هایی می باشند که تقسیم بندی خوبی در آنها وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، برای هر نوع ابزار آلات و متناسب با اندازه است.اندارد آنها بخش هایی برای نگهداری هر یک در نظر گرفته شده باشد. با این انتخاب دسترسی به هر ابزار آسان تر بوده و بدون از دست دادن زمان می توان به گزینه های مورد نظر دسترسی داشت.

پارچه های برزنت از مرغوبت ترین و مقاوم ترین نوع پارچه های تولید کیف می باشد که در برابر دما و رطوبت نسبتا مقاوم می باشند. علاوه بر است.حکام بالا، بخاطر است.فاده از فریم فلزی در کیف ابزار برزنتی، شکل ظاهری آن ها مرتب تر از نوع پارچه ای می باشد. بخاطر است.حکام نسبتا زیاد این نوع از کیف ها، می توان ابزارآلات شارژی و برقی با سایزهای کوچک را در آن نگهداری نمود.

·        به جنس بدنه کیف توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در اغلب مواقع این کیف ها بر روی زمین و سطوح مختلف که گاها ممکن است. مرطوب و نمناک باشند قرار داده میشوند، لذا باید جنس هایی را برای آنها انتخاب کنید که در برابر این شرایط مقاوم باشند. به عبارت دیگر، جنس پارچه به کار رفته برای بدنه کیف بهتر است. ضد آب باشد تا نم و رطوبت به آسانی به داخل آنها نفوذ نکند و موجب زنگ زدن ابزارهای موجود در کیف نشود.



( فروش ) های دیگر