مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در اسلامشهر

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


گاز صنعتی در موارد گوناگون، با خلوص های متفاوت به صورت عمده مورد مصرف قرار می گیرند از جمله محصولاتی با خلوص مختص مصارف غذایی و پزشکی. گاز صنعتی می تواند پروسه های تولید را ایمن تر و مقرون به صرفه تر کرده و کیفیت محصول را بهبود بخشد. آنها اغلب به حفاظت از محیط زیست کمک می کنند. بعضی از فرآیند ها و برنامه های تولیدی بدون فرایند های شیمیایی گازها غیر قابل تصور خواهند بود. بخش های اصلی مصرف کننده گاز صنعتی شامل صنعت خودرو، صنعت فولاد، مهندسی محیط زیست، غذا و نوشیدنی، ساخت و ساز، متالورژی، شیشه و سرامیک، پزشکی و داروسازی، صنایع شیمیایی و تحقیق و توسعه می باشد.

در فرایندهای آزمایشگاهی از گاز نیتروژن به‌عنوان یک گاز حامل است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان به‌منظور ایجاد تعادل در دستگاه‌های مختلف آزمایشگاهی است.فاده کرد. گاز نیتروژن را می‌توان برای پاک‌سازی دستگاه‌های آزمایشگاهی نیز به کار برد. از این گاز می‌توان برای بسته‌بندی انواع مواد آزمایشگاهی فاسد شونده و نگهداری از میکروب‌ها، باکتری‌ها یا اسپرم‌های در حال آزمایش نیز است.فاده کرد. از این گاز به‌منظور فریز کردن مواد آزمایشگاهی و نگهداری موادی که نیاز به دمای بسیار پایین دارند نیز می‌توان است.فاده کرد.

در کاربردهای آزمایشگاهی از گاز هلیوم به‌منظور ایجاد تعادل در فرایند واسنجی است.فاده می‌شود. نوع خالص‌تر این گاز را می‌توان در فرایند سوانگاری گازی نیز مورداستفاده قرار داد. علاوه بر آن در فرایند رشد بلورهای هم بافته از گاز هلیوم به‌عنوان یکی از گازهای حامل است.فاده می‌شود. این موضوع بیشتر به دلیل بی‌اثر بودن این گاز پرکاربرد است.. گاز هلیوم معمولاً از منابع زمینی به دست می‌آید. اما به دلیل خواص شیمیایی گاز بسیار کمیابی است.. به همین دلیل برای جلوگیری از هدر رفت این گاز در فرایندهای صنعتی و آزمایشگاهی باید آن را با روش‌هایی بازیافت کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر