فروش گازهای صنعتی در بهارستان

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


هلیوم یکی از گازهای بی‌اثر که می‌توان آن را در صنایع موشکی و فضایی به کار برد. در این صنایع گاز هلیوم به‌عنوان گاز پرکننده بالن‌های کوچک و بزرگ فضایی است.فاده می‌شود. همچنین از این گاز می‌توان برای پر کردن بالن‌های هواشناسی و تفریحی نیز است.فاده کرد. این گاز معمولاً برای جوشکاری قوس است.فاده می‌شود. درواقع در جوشکاری قوس برای حفاظت از نتیجه جوشکاری و ماندگاری آن از گاز هلیوم است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان در فرایند کشیدن فیبرهای نوری برای خنک کردن و محافظت از این فیبرها است.فاده کرد.

گاز صنعتی در موارد گوناگون، با خلوص های متفاوت به صورت عمده مورد مصرف قرار می گیرند از جمله محصولاتی با خلوص مختص مصارف غذایی و پزشکی. گاز صنعتی می تواند پروسه های تولید را ایمن تر و مقرون به صرفه تر کرده و کیفیت محصول را بهبود بخشد. آنها اغلب به حفاظت از محیط زیست کمک می کنند. بعضی از فرآیند ها و برنامه های تولیدی بدون فرایند های شیمیایی گازها غیر قابل تصور خواهند بود. بخش های اصلی مصرف کننده گاز صنعتی شامل صنعت خودرو، صنعت فولاد، مهندسی محیط زیست، غذا و نوشیدنی، ساخت و ساز، متالورژی، شیشه و سرامیک، پزشکی و داروسازی، صنایع شیمیایی و تحقیق و توسعه می باشد.

جوشکاری آرگون یکی از پرکاربردترین انواع جوشکاری در صنایع مختلف است.. چراکه آرگون گازی بی‌اثر است. و با هوا واکنش نمی‌دهد. درنتیجه از آن برای جوشکاری فلزات است.فاده می‌شود. فلزاتی که جوشکاری آن‌ها با اکسیژن باعث اکسیده شدن فلز و بعضاً از بین رفتن جوشکاری خواهد شد. از این گاز معمولاً برای تصفیه برخی عناصر نظیر زیرکنیوم یا نگهداری از بلورهای عناصر دیگر نظیر ژرمانیوم و سیلیسیم است.فاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای پر کردن لاستیک خودروها، لامپ‌های رشته‌ای و فضای میانی پنجره‌های دوجداره نیز است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر