فروش گازهای صنعتی در جنوب تهران

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..


جوشکاری آرگون یکی از پرکاربردترین انواع جوشکاری در صنایع مختلف است.. چراکه آرگون گازی بی‌اثر است. و با هوا واکنش نمی‌دهد. درنتیجه از آن برای جوشکاری فلزات است.فاده می‌شود. فلزاتی که جوشکاری آن‌ها با اکسیژن باعث اکسیده شدن فلز و بعضاً از بین رفتن جوشکاری خواهد شد. از این گاز معمولاً برای تصفیه برخی عناصر نظیر زیرکنیوم یا نگهداری از بلورهای عناصر دیگر نظیر ژرمانیوم و سیلیسیم است.فاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای پر کردن لاستیک خودروها، لامپ‌های رشته‌ای و فضای میانی پنجره‌های دوجداره نیز است.فاده کرد.

از هیدروژن برای ساخت روغن‌های جامد در صنایع غذایی نیز است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان به‌منظور تسهیل فرایند است.خراج نفت و انجام اصلاحات در نفت خام نیز است.فاده کرد. در کاربردهای آزمایشگاهی از آن به‌عنوان گاز حامل است.فاده می‌شود. گازهای حامل معمولاً در دستگاه‌های آنالایزر کروماتوگرافی به کار می‌روند. در بعضی موارد هیدروژن را به‌عنوان یک گاز خنک‌کننده نیز است.فاده می‌کنند. همچنین می‌توان از آن برای تمیز کردن لباس‌ها، سفید کردن دندان‌ها، ضدعفونی کردن قارچ‌ها و کنترل آفات در باغ‌ها نیز است.فاده کرد.

گاز صنعتی در موارد گوناگون، با خلوص های متفاوت به صورت عمده مورد مصرف قرار می گیرند از جمله محصولاتی با خلوص مختص مصارف غذایی و پزشکی. گاز صنعتی می تواند پروسه های تولید را ایمن تر و مقرون به صرفه تر کرده و کیفیت محصول را بهبود بخشد. آنها اغلب به حفاظت از محیط زیست کمک می کنند. بعضی از فرآیند ها و برنامه های تولیدی بدون فرایند های شیمیایی گازها غیر قابل تصور خواهند بود. بخش های اصلی مصرف کننده گاز صنعتی شامل صنعت خودرو، صنعت فولاد، مهندسی محیط زیست، غذا و نوشیدنی، ساخت و ساز، متالورژی، شیشه و سرامیک، پزشکی و داروسازی، صنایع شیمیایی و تحقیق و توسعه می باشد.



( فروش ) های دیگر