فروش گازهای صنعتی در دیزین

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.

ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

تله اسکی بشقابی برای سهولت رفت‌و‌آمد اسکی‌بازان طراحی شده است.، به‌طوری‌که ارتفاع زیادی ندارد، میله‌هایی با بشقاب‌هایی که به پایین آن‌ها متصل است. پشت‌به‌پشت در حرکتند که اسکی‌بازان می‌توانند با یک دست آن را گرفته و بشقابک را مانند اهرمی میان پاهای خود قرار دهند و به وسیله تله اسکی بشقابی به محل مورد نظر خود سر بخورند و برسند.


اصلی‌ترین کاربرد گازهای آزمایشگاهی آنالیز و اندازه‌گیری است.. انتخاب نوع و میزان خلوص این گازها بستگی به نوع کاربرد آن‌ها دارد. اما معمولاً خلوص بیشتر آن‌ها باعث بهتر شدن نتایج و کیفیت آزمایش خواهد شد. به‌علاوه است.فاده از این گازها دقت دستگاه‌ها را نیز بالاتر می‌برد و کالیبراسیون دستگاه‌ها را راحت‌تر می‌کند. این موضوع به‌خصوص در دستگاه‌هایی که با گازهای خطرناک و سمی سروکار دارند بسیار راحت‌تر است..

در آزمایشگاه نیز از گاز آرگون در ترکیب با گازهای دیگر است.فاده می‌شود. ترکیبات به‌دست‌آمده از این فرایند را می‌توان برای نگهداری مواد آزمایشگاهی و کالیبراسیون دستگاه‌ها است.فاده کرد. گاز آرگون گازی بسیار خطرناک است.. بنابراین در صورت است.فاده از آن در محیط‌ها آزمایشگاهی و صنعتی حتماً باید نکات ایمنی را با دقت بالا رعایت کرد. به‌علاوه واکنش‌پذیری این گاز بسیار کم است. و به همین دلیل ساخت ترکیبات مختلف از آن کاری دشوار و زمان‌بر است.. البته این ترکیبات معمولاً پایداری بالایی دارند و به همین دلیل در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

به منظور تولید این گازها، از واحدهای جداسازی هوا است.فاده می شود که ارتفاع آنها متر یا بیشتر می باشد. در داخل این سیستم های جداسازی فرآیند فیزیکی اتفاق می افتد که هوا را به اجزاء تشکیل دهنده آن جدا می کند. این فرایند، که همچنین به عنوان اصلاح کم دما (low-temperature rectification) نیز شناخته می شود، اساساً به این صورت عمل می کند:



( فروش ) های دیگر