مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در رودهن

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


جوشکاری آرگون یکی از پرکاربردترین انواع جوشکاری در صنایع مختلف است.. چراکه آرگون گازی بی‌اثر است. و با هوا واکنش نمی‌دهد. درنتیجه از آن برای جوشکاری فلزات است.فاده می‌شود. فلزاتی که جوشکاری آن‌ها با اکسیژن باعث اکسیده شدن فلز و بعضاً از بین رفتن جوشکاری خواهد شد. از این گاز معمولاً برای تصفیه برخی عناصر نظیر زیرکنیوم یا نگهداری از بلورهای عناصر دیگر نظیر ژرمانیوم و سیلیسیم است.فاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای پر کردن لاستیک خودروها، لامپ‌های رشته‌ای و فضای میانی پنجره‌های دوجداره نیز است.فاده کرد.

گاز صنعتی در موارد گوناگون، با خلوص های متفاوت به صورت عمده مورد مصرف قرار می گیرند از جمله محصولاتی با خلوص مختص مصارف غذایی و پزشکی. گاز صنعتی می تواند پروسه های تولید را ایمن تر و مقرون به صرفه تر کرده و کیفیت محصول را بهبود بخشد. آنها اغلب به حفاظت از محیط زیست کمک می کنند. بعضی از فرآیند ها و برنامه های تولیدی بدون فرایند های شیمیایی گازها غیر قابل تصور خواهند بود. بخش های اصلی مصرف کننده گاز صنعتی شامل صنعت خودرو، صنعت فولاد، مهندسی محیط زیست، غذا و نوشیدنی، ساخت و ساز، متالورژی، شیشه و سرامیک، پزشکی و داروسازی، صنایع شیمیایی و تحقیق و توسعه می باشد.

شرکت تجارت بین الملل دایان گاز با کادری مجرب آماده ی تامین و ارائه خدمات در زمینه ی انواع گاز های تخصصی، آزمایشگاهی، خالص، ترکیبی و تجهیزات مربوط به سیلندر های گاز با بالاترین است.اندارد کیفیت برای تمامی صنایع بزرگ در ایران است.. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر