مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در شهر ری

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


سلام،گاز no و no دو گاز ناپایدار می باشند که در حال تبدیل شدن به هم هستند، دستگاه تولید آنها وجود دارد که اصولاً از ترکیب اکسیژن و نیتروژن در دماهای بالا درست می شود. در ایران دستگاه تولید این دو گاز وجود ندارد و این گازها به صورت خالص عمدتاً از کشور چین وارد می شوند اما مخلو های گازی آن در ایران نیز قابل تولید است..

به منظور تولید این گازها، از واحدهای جداسازی هوا است.فاده می شود که ارتفاع آنها متر یا بیشتر می باشد. در داخل این سیستم های جداسازی فرآیند فیزیکی اتفاق می افتد که هوا را به اجزاء تشکیل دهنده آن جدا می کند. این فرایند، که همچنین به عنوان اصلاح کم دما (low-temperature rectification) نیز شناخته می شود، اساساً به این صورت عمل می کند:

در آزمایشگاه نیز از گاز آرگون در ترکیب با گازهای دیگر است.فاده می‌شود. ترکیبات به‌دست‌آمده از این فرایند را می‌توان برای نگهداری مواد آزمایشگاهی و کالیبراسیون دستگاه‌ها است.فاده کرد. گاز آرگون گازی بسیار خطرناک است.. بنابراین در صورت است.فاده از آن در محیط‌ها آزمایشگاهی و صنعتی حتماً باید نکات ایمنی را با دقت بالا رعایت کرد. به‌علاوه واکنش‌پذیری این گاز بسیار کم است. و به همین دلیل ساخت ترکیبات مختلف از آن کاری دشوار و زمان‌بر است.. البته این ترکیبات معمولاً پایداری بالایی دارند و به همین دلیل در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر