مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در شهرک صنعتی چرمشهر

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


سلام،گاز no و no دو گاز ناپایدار می باشند که در حال تبدیل شدن به هم هستند، دستگاه تولید آنها وجود دارد که اصولاً از ترکیب اکسیژن و نیتروژن در دماهای بالا درست می شود. در ایران دستگاه تولید این دو گاز وجود ندارد و این گازها به صورت خالص عمدتاً از کشور چین وارد می شوند اما مخلو های گازی آن در ایران نیز قابل تولید است..

هلیوم یکی از گازهای بی‌اثر که می‌توان آن را در صنایع موشکی و فضایی به کار برد. در این صنایع گاز هلیوم به‌عنوان گاز پرکننده بالن‌های کوچک و بزرگ فضایی است.فاده می‌شود. همچنین از این گاز می‌توان برای پر کردن بالن‌های هواشناسی و تفریحی نیز است.فاده کرد. این گاز معمولاً برای جوشکاری قوس است.فاده می‌شود. درواقع در جوشکاری قوس برای حفاظت از نتیجه جوشکاری و ماندگاری آن از گاز هلیوم است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان در فرایند کشیدن فیبرهای نوری برای خنک کردن و محافظت از این فیبرها است.فاده کرد.

از هیدروژن برای ساخت روغن‌های جامد در صنایع غذایی نیز است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان به‌منظور تسهیل فرایند است.خراج نفت و انجام اصلاحات در نفت خام نیز است.فاده کرد. در کاربردهای آزمایشگاهی از آن به‌عنوان گاز حامل است.فاده می‌شود. گازهای حامل معمولاً در دستگاه‌های آنالایزر کروماتوگرافی به کار می‌روند. در بعضی موارد هیدروژن را به‌عنوان یک گاز خنک‌کننده نیز است.فاده می‌کنند. همچنین می‌توان از آن برای تمیز کردن لباس‌ها، سفید کردن دندان‌ها، ضدعفونی کردن قارچ‌ها و کنترل آفات در باغ‌ها نیز است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر