فروش گازهای صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از هیدروژن برای ساخت روغن‌های جامد در صنایع غذایی نیز است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان به‌منظور تسهیل فرایند است.خراج نفت و انجام اصلاحات در نفت خام نیز است.فاده کرد. در کاربردهای آزمایشگاهی از آن به‌عنوان گاز حامل است.فاده می‌شود. گازهای حامل معمولاً در دستگاه‌های آنالایزر کروماتوگرافی به کار می‌روند. در بعضی موارد هیدروژن را به‌عنوان یک گاز خنک‌کننده نیز است.فاده می‌کنند. همچنین می‌توان از آن برای تمیز کردن لباس‌ها، سفید کردن دندان‌ها، ضدعفونی کردن قارچ‌ها و کنترل آفات در باغ‌ها نیز است.فاده کرد.

از گاز هیدروژن می‌توان برای ساخت انواع ترکیبات پرکاربرد در صنعت و آزمایشگاه است.فاده کرد. به عنوان‌ مثال هیدروژن ماده‌ای مناسب برای ساخت آمونیاک، اسید هیدروکلریک، متانول و تریتیوم است.. این ترکیبات نشان می‌دهند که کاربرد اصلی گاز هیدروژن در صنایع هسته‌ای است.. درواقع هیدروژن دارای یک ایزوتوپ رادیواکتیو است. که ماده اصلی فرایندهای هسته‌ای و انجام فرایندهای همجوشی هسته‌ای است..

در مقیاس های کوچک محصولات در سیلندرهای گاز به صورت فشرده ذخیرسازی می شوند. زمانی که مشتریان نیازمند حجم بیشتری از این محصولات باشند می بایست این محصولات را درون کارخانه های خود در مخازن کرایوژنیک ذخیر کنند. این مخازن برای گازهای اکسیژن، نیتروژن، آرگون و دی اکسید کربن قابل است.فاده می باشند. محصولات مایع توسط ناوگان محل مختص میعانات گازی به مشتریان تحویل می گردد. صنایع همچون فولاد و صنایع شیمیایی بیشترین میزان مصرف را در این رابطه دارا می باشند. برخی مواقع این صنایع در کنار کارخانه های تولید میعانات گازی ساخته می شوند و میعانات گازی توسط خطوط لوله به این کارخانه ها ارائه می گردد.



( فروش ) های دیگر