مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در ورامین

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کمی بعد وارد دشت ورامین شدیم در هر قدم نهر آبی بود که از کوهستان سرازیر می‌شد به مزارع سبز و خرمی برخوردیم. زارعین در مزارع مشغول کار بودند ما به تماشای یک قرقی مشغول شدیم که در هوا پرواز می‌کرد و ناگهان به زمین فرود آمد و مرغی را شکار کرد. دشت مانند تابلوی دورنمایی است. که گویی به دست نقاشان ژاپنی با نقش‌های ته طلایی مطلوبی در زمینه سیاه ساخته شده‌است، از دور دهکده‌ای دیده می‌شود که در دامنه کوه واقع است. و از تابش اشعه خورشید منظره خاصی دارد…

روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.


هلیوم یکی از گازهای بی‌اثر که می‌توان آن را در صنایع موشکی و فضایی به کار برد. در این صنایع گاز هلیوم به‌عنوان گاز پرکننده بالن‌های کوچک و بزرگ فضایی است.فاده می‌شود. همچنین از این گاز می‌توان برای پر کردن بالن‌های هواشناسی و تفریحی نیز است.فاده کرد. این گاز معمولاً برای جوشکاری قوس است.فاده می‌شود. درواقع در جوشکاری قوس برای حفاظت از نتیجه جوشکاری و ماندگاری آن از گاز هلیوم است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان در فرایند کشیدن فیبرهای نوری برای خنک کردن و محافظت از این فیبرها است.فاده کرد.

در مقیاس های کوچک محصولات در سیلندرهای گاز به صورت فشرده ذخیرسازی می شوند. زمانی که مشتریان نیازمند حجم بیشتری از این محصولات باشند می بایست این محصولات را درون کارخانه های خود در مخازن کرایوژنیک ذخیر کنند. این مخازن برای گازهای اکسیژن، نیتروژن، آرگون و دی اکسید کربن قابل است.فاده می باشند. محصولات مایع توسط ناوگان محل مختص میعانات گازی به مشتریان تحویل می گردد. صنایع همچون فولاد و صنایع شیمیایی بیشترین میزان مصرف را در این رابطه دارا می باشند. برخی مواقع این صنایع در کنار کارخانه های تولید میعانات گازی ساخته می شوند و میعانات گازی توسط خطوط لوله به این کارخانه ها ارائه می گردد.

شرکت تجارت بین الملل دایان گاز با کادری مجرب آماده ی تامین و ارائه خدمات در زمینه ی انواع گاز های تخصصی، آزمایشگاهی، خالص، ترکیبی و تجهیزات مربوط به سیلندر های گاز با بالاترین است.اندارد کیفیت برای تمامی صنایع بزرگ در ایران است.. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر