مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در پردیس

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


گاز صنعتی در موارد گوناگون، با خلوص های متفاوت به صورت عمده مورد مصرف قرار می گیرند از جمله محصولاتی با خلوص مختص مصارف غذایی و پزشکی. گاز صنعتی می تواند پروسه های تولید را ایمن تر و مقرون به صرفه تر کرده و کیفیت محصول را بهبود بخشد. آنها اغلب به حفاظت از محیط زیست کمک می کنند. بعضی از فرآیند ها و برنامه های تولیدی بدون فرایند های شیمیایی گازها غیر قابل تصور خواهند بود. بخش های اصلی مصرف کننده گاز صنعتی شامل صنعت خودرو، صنعت فولاد، مهندسی محیط زیست، غذا و نوشیدنی، ساخت و ساز، متالورژی، شیشه و سرامیک، پزشکی و داروسازی، صنایع شیمیایی و تحقیق و توسعه می باشد.

از گاز هیدروژن می‌توان برای ساخت انواع ترکیبات پرکاربرد در صنعت و آزمایشگاه است.فاده کرد. به عنوان‌ مثال هیدروژن ماده‌ای مناسب برای ساخت آمونیاک، اسید هیدروکلریک، متانول و تریتیوم است.. این ترکیبات نشان می‌دهند که کاربرد اصلی گاز هیدروژن در صنایع هسته‌ای است.. درواقع هیدروژن دارای یک ایزوتوپ رادیواکتیو است. که ماده اصلی فرایندهای هسته‌ای و انجام فرایندهای همجوشی هسته‌ای است..

به منظور تولید این گازها، از واحدهای جداسازی هوا است.فاده می شود که ارتفاع آنها متر یا بیشتر می باشد. در داخل این سیستم های جداسازی فرآیند فیزیکی اتفاق می افتد که هوا را به اجزاء تشکیل دهنده آن جدا می کند. این فرایند، که همچنین به عنوان اصلاح کم دما (low-temperature rectification) نیز شناخته می شود، اساساً به این صورت عمل می کند:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر