مشاوره و اجرا گازهای صنعتی در چهاردانگه

Industrial gases-1
Industrial gases-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.


گاز صنعتی در موارد گوناگون، با خلوص های متفاوت به صورت عمده مورد مصرف قرار می گیرند از جمله محصولاتی با خلوص مختص مصارف غذایی و پزشکی. گاز صنعتی می تواند پروسه های تولید را ایمن تر و مقرون به صرفه تر کرده و کیفیت محصول را بهبود بخشد. آنها اغلب به حفاظت از محیط زیست کمک می کنند. بعضی از فرآیند ها و برنامه های تولیدی بدون فرایند های شیمیایی گازها غیر قابل تصور خواهند بود. بخش های اصلی مصرف کننده گاز صنعتی شامل صنعت خودرو، صنعت فولاد، مهندسی محیط زیست، غذا و نوشیدنی، ساخت و ساز، متالورژی، شیشه و سرامیک، پزشکی و داروسازی، صنایع شیمیایی و تحقیق و توسعه می باشد.

هلیوم یکی از گازهای بی‌اثر که می‌توان آن را در صنایع موشکی و فضایی به کار برد. در این صنایع گاز هلیوم به‌عنوان گاز پرکننده بالن‌های کوچک و بزرگ فضایی است.فاده می‌شود. همچنین از این گاز می‌توان برای پر کردن بالن‌های هواشناسی و تفریحی نیز است.فاده کرد. این گاز معمولاً برای جوشکاری قوس است.فاده می‌شود. درواقع در جوشکاری قوس برای حفاظت از نتیجه جوشکاری و ماندگاری آن از گاز هلیوم است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان در فرایند کشیدن فیبرهای نوری برای خنک کردن و محافظت از این فیبرها است.فاده کرد.

در کاربردهای پزشکی و آزمایشگاهی گاز اکسیژن را می‌توان برای پر کردن کپسول اکسیژن کمکی بیماران است.فاده کرد. این گاز همچنین برای آب‌بندی آمپول‌ها و داروهای شیشه‌ای است.فاده می‌شود. در صورتی‌که در فرایندهای آزمایشگاهی نیاز به تخمیر گاز باشد، از این گاز به‌جای هوا است.فاده می‌شود. این گاز را می‌توان برای کالیبراسیون دستگاه‌های آزمایشگاهی و افزایش دقت نتایج نیز است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر