شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است.. به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..
شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..
در درون کوره، محصولات ناشی از احتراق با است.فاده از یک لوله دودکش به بیرون از ساختمان هدایت می شود. در کوره های اتمسفری قدیمی، تخلیه کوره مستقیما به بیرون انجام می گرفت و برای اطمینان از خروج کامل گازهای گرم به این شیوه، لازم بود دمای آن ها تا حد زیادی بالا باشد که معمولا باعث هدر رفتن حدود درصد از گرمای تولیدی کوره می گردید. اما امروزه برای افزایش کارایی و کاهش اتلاف انرژی سیستم حرارت مرکزی با هوای گرم ، از یک فن القایی داخلی، در کوره است.فاده می شود تا گازهای داخلی را از کنار مبدل عبور داده و به بیرون هدایت نماید. همچنین انواعی از کوره های چگالشی طراحی شده اند که بیشتر گرمای تلف شده در عملیات خروج را بازیابی می کنند.
این سیستم کاملا مشابه سیستم حرارت مرکزی با آب گرم است.. تنها با این تفاوت که فشار این سیستم از فشار جو بیشتر بوده و دمای آن تا درجه سانتی گراد می رسد. این سیستم در تاسیسات بزرگ تر کاربرد دارد. برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که چطور آب داغ ایجاد شده در بویلر موتورخانه به کویل دستگاه هواساز انتقال یافته و با به گردش درآمدن موتور الکتریکی و فن، جریان هوا بعد از عبور از فیلترها به کویل داغ برخورد کرده و گرم می شود. از مهمترین ویژگی های هواساز می توان به این اشاره کرده که این دستگاه قادر است. در هر دقیقه مقدار زیادی هوا وارد محیط مورد نظر کند. برای آشنایی بیشتر با ساختار و طرز کار دستگاه هواساز که نام دیگر آن هوارسان است. پیشنهاد می کنیم که مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.
در روش مستقیم سیستم حرارت مرکزی با دیگ بخار، از بخار مستقیما برای گرمایش محیط ساختمان است.فاده می شود و این بخار پس از تقطیر به دیگ باز گشته و مجددا این سیکل تکرار می گردد. لوله کشی روش مستقیم حرارت مرکزی با دیگ بخار به سبب حمل بخار، آب و هوا با سایر سيستم های حرارت مرکزی متفاوت است.. لوله کشی موتورخانه با بخار آب برحسب ترتیب لوله کشی، به دو شکل یک لوله ای و دو لوله ای اجرا می شود.
دیگ ها با توجه به نوع سوخت، اقلام مصرفی و نوع سیالی که حرارت را دریافت می کند به دو نوع دیگ آب گرم و دیگ بخار تقسیم می شوند. دیگ های آب گرم آب را بدون اینکه تبدیل به بخار کنند گرم می کنند و درجه حرارت آن توسط ترموستات تنظیم می شود. در مقابل دیگ های بخار، آب را به بخار تبدیل می کنند و در آنها هم آب و هم بخار آب وجود دارد. مقدار آب و بخار درون دیگ توسط یک اب نما نشان داده می شود. دیگ های آب گرم و دیگ های بخار از جنس فولاد یا چدن ساخته می شوند.
در پايتخت روسيه، معمولا از اواخر فروردين ماه با افزايش تدريجي درجه حرارت هوا، گرما رساني بته تدريج متوقف مي شود و در اواسط مهرماه كه هوا به سردي مي گرايد با جريان كنترل شده آب گرم در لوله هاي شوفاژ ها واحدهاي مسكوني، حرارت رساني به خانه ها آغاز مي شود.